CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 22, 2011

DEAR sayang,duhai CINTA

assalamualaikum kekawan..

:: happy ::
arinie cik bubu nk share kegembiran cik bubu dengan en.jijo...alhamdulillah!! Allah tue berikan kegembiraan yang ta ternilai buat en.jijo..syukran ya Allah!! tahniah erk syg sbb dpt CREW OF THE YEAR...kite bangga sgt ngn awk..awk..mcm kite awak..setiap dugaan yg Allah berikan pasti ad hikmah..setiap kite lakukan pasti ad ganjaran..Allah tue adil kn?? lpas awk sedih demam sakit..tgkkk!!! >_<
u gOT award as CREW OF THE YEAR..kn?? so thank to Allah erk syg...

"Kegagalan adalah peluang untuk hal yang lebih baik. Kegagalan adalah batu loncatan untuk pengalaman yang berharga. Suatu hari nanti Anda akan bersyukur untuk beberapa kegagalan yang anda alami. Percayalah, ketika satu pintu tertutup untuk anda, sebenarnya pintu yang lain selalu terbuka"











:: for u sayang ::

tiada yang indah melihat b bhagia..tiada yg terungkap bila melihat kebahagiaan b..
 
Sebenarnya sangatlah mudah menjadi Bahagia. Kebahagiaan akan datang saat kita memaafkan diri kita sendiri, memaafkan orang lain, dan hidup dengan penuh rasa syukur. Tidak pernah ada orang egois dan tidak tahu berterima kasih mampu merasakan bahagia, apalagi membuat orang lain bahagia. Hidup ini memberi, bukan meminta

:: note 4 you ::
b saia bangga ngn b..sbb b yg terBAEK dri yg laen..saia tahu b mampu buat yg terbaek dlm dri b..past is past k b..LET BYGONE BE BYGONE..kita terus kan hidup kita tanpa toleh belakang sekali pown..b da ad saia..saia da ad b..klaw saia ad sebelah b time b dapat award pasti saia akn nagis gembira sbb b dpt award..saia syukur sangat sbb b dpt award..klaw la saia disamping b saat tuh pasti saia akn peluk b sbb kegembira sangat..blew b bgthu saia b dpt award nk nagis saia dgr..gementar taw!!! walaupon bkn saia yg dpt..saia thu U CAN DO IT!!
b...
Saat disisi b saia merasa hidup..Saat b jauh saia merasa sunyi..saia ingin b selamanya disisi saia.. Cinta saia pada b adalah Air, yang selalu mengalir, dan tidak berpaling, yang selalu mengalir, dan tidak berubah, yang selalu mengalir, dan tidak berakhir...pabila, saat b dekat,saia kehilangan semua kata-kata saia.. Dan saat itulah saia berharap, mata saia berbicara tentang perasaan saia pada b..

 :: p/s: saia rindu saat kamu keringkan rmbut saia..rindu saat kamu nagis tuk saia..saia rindu kamo nyanyi smbil nagis..>_< saia rindu saat kamu ta nk lepas pegi saia,tp kamu buat2 halau saia blik smbil nagis..saia thu kamu ikhlas mencintai saia yg serba kekurangan nie..saia pown mencintai kamu..ILYSM!!! saia sayang kamu sgt2...LOVE U!! NEED U!! MISS U!! ::




0 comments: